Copyright © 2022 Sara Rajstopy. All rights reserved.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy do złożenia zamówienia jest niezbędna rejestracja w sklepie?

Rejestracja nie jest konieczna, ale dzięki utworzeniu konta w naszym sklepie można szybciej dokonywać zakupów, posiadać wiele adresów wysyłki, kontrolować zamówienia oraz wiele innych.


2. Trudności ze złożeniem zamówienia?

Sprawdź czy masz najnowszą wersję przeglądarki oraz czy w przeglądarce nie ma zainstalowanych wtyczek blokujących zawartość strony. Przy składaniu zamówienia skorzystaj z przeglądarki Chrome lub Mozilla. Jeśli nadal masz trudności, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.


3. Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

Zmian można dokonać do momentu wysłania paczki. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 573 442 981.


4. Czy mogę zwrócić zamówienie, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, w ciągu 14 dni możesz zwrócić zamówienie w ramach „odstąpienia od umowy”, bez podania przyczyny. Zajrzyj do regulaminu naszego sklepu. Towar powinien być nieużywany i zapakowany w oryginalne opakowanie.


5. Jaka gwarancja obejmuje zamówione produkty?

Wszystkie towary dostępne w sklepie podlegają wymianie, jeśli posiadają wady, zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu lub towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu


6. Co zrobić, jeśli przywieziona paczka przez kuriera jest uszkodzona?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sprawdź przesyłkę.Pamiętaj, że istnieje możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


7. Jakie są godziny otwarcia sklepu?

Online możesz odwiedzić nas w każdej chwili! Przyjmujemy zamówienia internetowe przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Z naszym biurem możesz skontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 16.00.


8. Czy mogę zamówić wysyłkę poza granice Polski?

Tak oczywiście, ale skontaktuj się z nami w sprawie kosztów wysyłki. Ponieważ dbamy aby był on jak najniższy dla naszych klientów, podamy Ci koszt przesyłki w dniu złożenia zamówienia, wybierając najlepszą ofertę danego dnia.


9. Jakie są koszty wysłania zamówienia za granicę?

Poniżej podajemy przybliżone koszty przesyłki. Koszt może się wahać w związku z kursem walut, dlatego prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia ostatecznej ceny.

  • Czechy, Francja, Niemcy, Słowacja - ok. 25 euro,
  • Estonia - ok. 85 zł,
  • Wielka Brytania - ok. 35 GBP,
  • Bułgaria - ok. 95 zł.
10. Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki na terenie kraju to 16 zł za paczkę do 30 kg.

11. Jakie są dostępne formy płatności za złożone zamówienie?

Płatności można dokonać on-line za pośrednictwem platformy Dotpay. W indywidualnych przypadkach, po ustaleniach z działem obsługi klienta, można dokonać płatności przelewem bankowym.

Co to jest? Sprawdź "Zapamiętaj mnie" wobec dostęp Twój koszyk na tym komputerze, nawet jeśli nie jesteś zalogowany.